Psssst… We hebben een leuk nieuwtje!

Psssst… We hebben een leuk nieuwtje!

De huisstijl van Liba steekt vanaf nu in een compleet nieuw (en moderner) jasje!

Sommigen hadden het misschien al voorbij zien komen, voor anderen is het een complete verrassing, maar sinds 2023 hebben we het logo van Liba in een volledig nieuw jasje gestoken!

Waar het allemaal mee begon

In 1991 zag Liba het levenslicht, opgericht door onze zaakvoerder Johan Achten. Het bieden van bedrijfsadvies is vanaf de start de belangrijkste activiteit van Liba geweest, met een zeer sterke focus op de melkveehouderij.

De afgelopen 3 decennia hebben we ons met Liba dan ook geprofileerd als expert binnen ons vakgebied en hebben we ons klantenbestand uitgebreid naar zowel Nederland als Wallonië.

Maar omdat ons bedrijf in al die jaren niet heeft stilgestaan, was ons logo ook wel eens aan een update toe.

Want hoewel dat de melkveehouderij nog steeds een belangrijk onderdeel van onze dienstverlening is, hebben we ons klantenbestand de laatste jaren ook uitgebreid naar andere sectoren. Vandaar dat het tijd was voor een nieuw logo en huisstijl dat de lading beter dekt! De melkveehouderij blijft wel onze belangrijkste groep.

Omdat we ons vanaf nu niet meer uitsluitend op melkveehouders richten, hebben we ervoor gekozen om de koe van ons oude logo achterwege te laten en voor een compleet nieuwe huisstijl te gaan, dat beter past bij de evolutie van Liba.

Wanneer je als ondernemer in zee gaat met Liba, vinden we het belangrijk om een partnerschap uit te bouwen, waarin samenwerking en dialoog centraal staan. In ons nieuwe logo wordt dat dan ook uitgebeeld door twee overlappende tekstballonnen.

Bij Liba willen we namelijk op zoek gaan naar raakvlakken tussen de technische expertise van onze adviseurs en uw praktische expertise als zaakvoerder van uw bedrijf.

Met de twee pijlen die naar elkaar wijzen, willen we de wisselwerking uitbeelden tussen u als ondernemer en de adviseurs van Liba. Onze focus ligt er dan ook altijd op dat u zelf aan de slag gaat met ons advies, wij zijn er slechts om het voorstel op tafel te leggen.

Een nieuw logo is natuurlijk nog maar het begin, hierbij hoort natuurlijk een volledig nieuwe huisstijl met alle bijhorende documenten én een nieuwe website. Kijk dus gerust eens rond!