Jaaroverzicht 2021

Beste cliënt,

Eerst en vooral willen we u het beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat 2021 in het teken zal staan ​​van onze herwonnen vrijheid.

Verder willen we via deze mail een kort jaaroverzicht bezorgen voor 2021 naar wat de agenda punten zijn en wat er op de planning staat. Ondernemers reizenCursus
Ondernemers reizen Liba :

Graag willen we u meedelen dat wanneer COVID het toe laat, we terug op reis zullen gaan.
De korte reis:3 à 4 dagen In de week van 1 tot 7 november 2021Naar FrankrijkDe Grote reis:Ca. 16 dagenFebruari 2022Naar Brazilië – Argentinië
Cursussen :

In het najaar starten we terug met de cursussen.
Ondernemingscursus najaar 2021Indien u eventuele onderwerpen heeft mag u deze altijd doorgeven. Stuur hiervoor een mailtje naar kato@liba.be. Als het voor ons haalbaar is, houden we hier rekening mee.MKM (Middelbaar Kader Melkveehouderij)Voor jonge landbouwersInfo avond16 maart 2021 in Turnhout (20u tot 22u)17 maart 2021 in West-Vlaanderen (20u tot 22u)Start nieuwe groep op 16 september 2021Om de twee weken op donderdag en vrijdag in TurnhoutMeer info: Tel: 089 46 46 06Mail naar kato@liba.beWebsite DTC